Powrót

SZOSOWE SPECIALIZED TARMAC SL6 DISC COMP

14 199,00 PLN
Producent: SPECIALIZED
Rocznik: 2019
Kolor: BIAŁO-CZERWONY
Rozmiar: 49/52/54/56/58/61
SZOSOWE SPECIALIZED TARMAC SL6 DISC COMP
Opis produktu
Rama
Tarmac SL6, FACT 9r carbon, Rider-First Engineered™, threaded BB, clean routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Widelec
FACT 10r carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
Przednie koło
DT R470 Disc, sealed cartridge hubs, 14g spokes, 24h
Tylne koło
DT R470 Disc, sealed cartridge hubs, 14g spokes, 24h
Dętki
Presta, 48mm valve
Przednia opona
Turbo Pro, 60 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
Tylna opona
Turbo Pro, 60 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
Mechanizm korbowy
Shimano Ultegra R8000, HollowTech 2, 11-speed
Wieńce
52/36T
Suport
Shimano threaded
Manetki
Shimano Ultegra Disc R8020
Przednia przerzutka
Shimano Ultegra R8000, braze-on
Tylna przerzutka
Shimano Ultegra R8000-GS, medium cage
Kaseta
Shimano Ultegra R8000, 11-speed, 11-30t
Łańcuch
Shimano Ultegra, 11-speed
Przedni hamulec
Shimano Ultegra R8070, hydraulic disc
Tylny hamulec
Shimano Ultegra R8070, hydraulic disc
Kierownica
Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
Owijka
S-Wrap Roubaix w/ sticky gel
Mostek
Specialized, 3D-forged alloy, 4-bolt, 7-degree rise
Siodło
Toupe Comp Gel, 143mm, hollow Cro-Mo rails, Adaptive Edge
Sztyca
S-Works FACT carbon 27.2mm, 20mm offset
Zacisk sztycy
Alloy 31.2mm

Ostre wchodzenie w zakręty, pokazywanie kumplom kto tu rządzi czy wygywanie okolicznych wyścigów - nie ważne jak jeździsz, Tarmac Disc Comp sprawdzi się w każdych warunkach. W tym modelu znajdziesz wiele rozwiązań zastosowanych w modelu S-Works, tak abyś mógł cieszyć się najlepszą jazdą w życiu.

Aby odchudzić Tarmaca przy równoczesnym zachowaniu odpowiedniej sztywności, poczyniliśmy duże kroki w kierunku ulepszenia naszej technologii Rider-First Engineered™. Zaczynając od zupełnie innego układu włókien, po przeprojektowany widelec, dopieściliśmy każdy najmniejszy elemec Tarmaca, abyś mógł cieszyć się z doskonałej jazdy. Wraz z tymi ulepszeniami, zmieniliśmy również geometrię bazując na niezliczonych wpisach z Retüla oraz opinii zawodowych kolarzy. To pozwoliło nam na stworzenie idealnego połączenia responsywanej, zwartej geometrii z optymalnym trasferem mocy.

Sztywność jest ważna, ale bez dobrej sterowności nie zapewni odpowiedniej jakości jazdy. Dlatego obniżyliśmy tylne widełki i zmieniliśmy kształt sztycy. Dodatkowo, zwiększyliśmy prześwit, umożliwiając założenie opon do 30 mm. To pozwala na zastosowanie mniejszego ciśnienia, co zmniejsza opory toczenia zwiększając przyczepność oraz komfort. To wszystko razem sprawia, że Tarmac jeździ jak prawdziwa maszyna wyścigowa, równocześnie zwiększając komfort jazdy. Podziękujesz nam po dłuższej przejażdżce.

Ale dlaczego tarcze? Prawdziwe pytanie brzmi - dlaczego nie? Oferując zdecydowanie lepsze hamowanie, modulację i niezawodność w każdych warunkach pogodowych przy minimalnej stracie wagowej tracze są oczywistym wyborem. W skórcie - masz lepszą kontrolę i możesz jechać szybciej z większą pewnością.

Wiemy również, że aerodynamika daje nam największe pole do popisu w zakresie uczynienia Cię szybszym. Nasi zawodnicy z Bora-Hansgrohe oraz Quick-Step Floors wiedzą, jaki zysk daje aero rower. Po sześciomiesięcznej batalii wyszliśmy z Win Tunelu z nową ramą wyposażoną w obniżone tylne widełki o zmienionym kształcie oraz zupełnie nowy widelec.

  • Tarmac jest sobą w dużym stopniu dzięki designowi Rider-First Engineered™, który zapewnia tę samą legendarną sztywność na zjeździe i reaktywność przy wspinaczce w każdym rozmiarze ramy. Włókno węglowe FACT 9r oznacza znakomite osiągi w przystępnej cenie.
  • Bezproblemowy osprzęt grupy Shimano Ultegra to płynna zmiana przełożenia i moc hydraulicznych hamulców tarczowych.
  • Koła DT R470 Disc mają uszczelnione łożyska maszynowe i 24 szprychy z przodu i z tyłu, by zapewnić wytrzymałość przy zachowaniu niskiej masy.