Powrót

SZOSOWE SPECIALIZED ROUBAIX COMP

16 899,00 PLN
Producent: SPECIALIZED
Rocznik: 2020
Kolor: SZARY
Rozmiar: 49/52/54/56/58/61
SZOSOWE SPECIALIZED ROUBAIX COMP
Opis produktu

Sześć zwycięstw Roubaix na trasie Paryż-Roubaix potwierdza tezę, że płynność oznacza prędkość. Choć trzeba przyznać, że do tej pory trzeba było za nią zapłacić dość wysoką cenę. Ale to już historia. Całkowicie nowy S-Works Roubaix to ugięcie w pionie bez żadnych kompromisów, a to za sprawą nowego Future Shock 2.0, który zapewnia więcej kontroli i ustawień amortyzacji, nowej sztycy Pavé dającej wrażenie pełnej równowagi w siodełku, aerodynamiki równej Tarmacowi i ramy Rider-First Engineered™, która waży teraz poniżej 900 gramów (rozmiar: 56 cm - Black). Czy rower jest jeszcze wygodny? Jak najbardziej - choć nie nazwalibyśmy go sprzętem do komfortowej jazdy, bo naszym głównym celem była efektywność. Taki jest w skrócie nowy Roubaix.

Jeśli chcesz mieć sprzęt najlepszy z najlepszych, wybierasz S-Works. Wyposażony jest w osprzęt grupy Shimano Dura-Ace Di2, znane z World-Tour karbonowe koła Roval CLX 50, całkowicie nową sztycę S-Works Pavé oraz komplet komponentów klasy S-Works - od siodełka Power aż po opony Turbo Cotton 28 mm. Perfekcja w każdym calu.

  • Nowa rama zapewnia ugięcie bez żadnych kompromisów dzięki idealnemu połączeniu aerodynamiki, niskiej masy, elastyczności oraz filozofii Rider-First Engineering™. Kształt każdej z rur oparty jest na naszej bazie danych FreeFoil Shape Library i został sprawdzony w tunelu Win Tunnel, dzięki czemu Roubaix ma równie opływowe kształty, jak Tarmac SL6. Aby niska masa nie wpłynęła negatywnie na jakość jazdy, skorzystaliśmy z rozwiązań Rider-First Engineered™, dzięki którym rama w każdym rozmiarze - od 44 do 64 - gwarantuje optymalną sztywność i ugięcie. Oczywiście rama waży poniżej 900 gramów (rozmiar 56 cm | Black). Z kolei w ramach przygotowań do Piekła północy zostawiliśmy prześwit na opony do 33 mm.
  • Specjalnie z myślą o nowej ramie opracowaliśmy od podstaw sztycę S-Works Pavé, która jako pierwsza łączy ugięcie z aerodynamiką, a przy tym jest lekka, nie zawodzi, nie grymasi - zachowuje się od początku do końca wzorowo. Punktem wyjścia był znany z Tarmaca kształt litery D, z tym że konstrukcja jest bardziej elastyczna w górnej części i współpracuje z nowym, obniżonym zaciskiem. Gwarantuje odpowiednie ugięcie, a jednocześnie pozwala w pełni kontrolować przód roweru i płynnie pokonywać dziesiątki kilometrów wybojów.
  • Future Shock 2.0 powstał na życzenie zawodowców, którzy wiedzą, co oznacza jazda po brukach Roubaix. Działa płynnie, szybko i daje lepszą kontrolę dzięki pokrętłu na mostku, które służy do regulacji kompresji od sztywnej do w pełni otwartej, podczas gdy hydraulika wewnątrz kontroluje odbicie. Podsumowując - najnowsza wersja redukuje zmęczenie i pozwala jechać szybciej w każdym terenie. Z kolei Smooth Boot, korek steru oraz mostek Future Stem dbają o estetykę połączenia główki ramy z mostkiem.
SPECYFIKACJA ROWERU...
Rama
FACT 10R, Rider First Engineered™ (RFE), FreeFoil Shape Library tubes, threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Widelec
Future Shock 1.5 w/ Smooth Boot, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
Przednie koło
DT R470 Disc
Tylne koło
DT R470 Disc
Dętki
Presta, 48mm valve
Przednia opona
Specialized Turbo Pro, 700x28mm
Tylna opona
Specialized Turbo Pro, 700x28m
Mechanizm korbowy
Shimano Ultegra R8000, HollowTech 2, 11-speed
Wieńce
50/34T
Suport
Shimano Ultegra, BBR60
Manetki
Shimano Ultegra Disc R8020
Przednia przerzutka
Shimano Ultegra R8000, braze-on
Tylna przerzutka
Shimano Ultegra RX800, 11-speed
Kaseta
Shimano Ultegra, 11-speed, 11-34t
Łańcuch
Shimano Ultegra, 11-speed
Przedni hamulec
Shimano Ultegra, Hydraulic
Tylny hamulec
Shimano Ultegra, Hydraulic
Owijka
Roubaix S-Wrap
Mostek
Future Stem, Pro
Siodło
Body Geometry Power Sport, hollow Cr-Mo rails
Sztyca
S-Works Pave
Zacisk sztycy
Hidden drop clamp