Powrót

SZOSOWE SPECIALIZED DIVERGE X1

11 099,00 PLN
Producent: SPECIALIZED
Rocznik: 2020
Kolor: CZARNY
Rozmiar: 48/52/54/56/58/61
SZOSOWE SPECIALIZED DIVERGE X1
Opis produktu

Zabawa zaczyna się tam, gdzie kończy się droga. Z tym że na bezdroża i tak trzeba jakoś dotrzeć, stąd nic nie zastąpi roweru radzącego sobie równie dobrze na singletracku, na szutrach i na szosie. Sprawy nie załatwi ani uterenowiona szosówka, ani uszosowiony góral. Tu potrzeba specjalisty - takiego jak Diverge. Rower daje przede wszystkim niesamowitą radość z jazdy, a dzięki progresywnej amortyzacji Future Shock, szybkiej i stabilnej geometrii Open Road oraz dużym prześwitom na opony wyraźnie przesuwa granice dla sprzętów z szosową kierownicą.

Diverge powinien zainteresować każdego amatora ostrej jazdy po szutrach. Wyposażyliśmy go w płynnie działający osprzęt grupy SRAM Apex 1x11 z mocnymi hydraulicznymi hamulcami tarczowymi, koła Axis Sport Disc, korbę Praxis Alba, opony Pathfinder Sport 38 mm oraz sprawdzone siodełko Power Sport.

  • Prześwit na opony 700x42 mm lub 650b x 47 mm? Załatwione. Uchwyty na trzy bidony, bagażnik, błotniki oraz zestaw Road SWAT™. Diverge ma wszystko, czego możesz wymagać od sprzętu służącego do odkrywania nowych tras, jazdy po szutrach, z sakwami i weekendowych wypadów, a do tego jest niemal tak lekki, jak typowe szosówki z wyższej półki. Choć pewnie częściej pojedziesz w wygodnej bluzie niż w koszulce w grochy, to i tak podziękujesz nam za to na każdym podjeździe.
  • Geometrię Diverge można określić jako szosową wersję nowoczesnej geometrii szlakowej. Gwarantuje przewidywalność i radość z jazdy po dircie i kontrolowanych poślizgów w zakrętach, ale zachowuje sztywność maszyn wyścigowych. Główne zmiany w stosunku do poprzedniej wersji Diverge to o pół centymetra niżej umieszczony suport, bardziej pochylona główka ramy, krótsze dolne rury tylnego trójkąta i mniejszy rozstaw kół. A efekt? Sprzęt, który równie dobrze radzi sobie na szutrach i na szosie.
  • Z myślą o wybojach za dużych na szersze opony z niższym ciśnieniem powstał amortyzator Future Shock, który nie tylko wygładzi szlak, ale również zadba o przewidywalne reakcje roweru. Trik polega na tym, że po najechaniu na przeszkodę nie zmienia się rozstaw osi, więc pokonywanie ostrych zakrętów odbywa się bez nagłego odczucia podsterowności i utraty kontroli. Wersja zastosowana w Diverge oparta jest na działaniu sprężyny progresywnej, która lepiej się sprawdza w warunkach terenowych, gdzie twardsze zawieszenie jest niezbędne do pokonywania większych przeszkód.
SPECYFIKACJA ROWERU...
Rama
Specialized FACT 9r carbon, Open Road Geometry, 12x142mm thru-axle, Future Shock Progressive suspension, 20mm of travel, flat-mount disc, BB386
Widelec
Specialized FACT carbon, flat-mount disc, 12x100mm thru-axle
Przednie koło
Axis Sport Disc
Tylne koło
Axis Sport Disc
Dętki
Presta valve, 48mm
Przednia opona
Pathfinder Sport, 700x38c
Tylna opona
Pathfinder Sport, 700x38c
Mechanizm korbowy
Praxis Alba 1x
Wieńce
40T
Suport
Praxis, PF30
Manetki
SRAM Apex 1x HRD
Tylna przerzutka
SRAM Apex 1, long cage, 11-speed
Kaseta
Sunrace, 11-speed, alloy spider, 11-42t
Łańcuch
KMC X11 EL, 11-speed
Przedni hamulec
SRAM Apex, hydraulic disc, flat-mount caliper, 160mm rotor
Tylny hamulec
SRAM Apex, hydraulic disc, flat-mount caliper, 160mm rotor
Kierownica
Specialized Adventure Gear Hover, 103mm drop x 70mm reach x 12º flare
Owijka
Roubaix S-Wrap
Mostek
Specialized, 3D-forged alloy, 4-bolt, 7-degree rise
Siodło
Body Geometry Power Sport, steel rails
Sztyca
Carbon, single-bolt, 27.2mm
Zacisk sztycy
Diverge collar, alloy, 31.2mm