Powrót

SZOSOWE SPECIALIZED DIVERGE COMP E5

9 299,00 PLN
Producent: SPECIALIZED
Rocznik: 2020
Kolor: CZARNY
Rozmiar: 48/52/54/56/58/61
SZOSOWE SPECIALIZED DIVERGE COMP E5
Opis produktu

Zabawa zaczyna się tam, gdzie kończy się droga. Z tym że na bezdroża i tak trzeba jakoś dotrzeć, stąd nic nie zastąpi roweru radzącego sobie równie dobrze na singletracku, na szutrach i na szosie. Sprawy nie załatwi ani uterenowiona szosówka, ani uszosowiony góral. Tu potrzeba specjalisty - takiego jak Diverge. Rower daje przede wszystkim niesamowitą radość z jazdy, a dzięki progresywnej amortyzacji Future Shock, szybkiej i stabilnej geometrii Open Road oraz dużym prześwitom na opony wyraźnie przesuwa granice dla sprzętów z szosową kierownicą.

Osprzęt Diverge dobraliśmy z myślą o kolarzach, którzy nie zwykli zadowalać się byle czym. By zagwarantować komfort, płynne hamowanie i zmianę przełożenia oraz długą i bezproblemową eksploatację, Diverge Comp E5 otrzymał 11-biegowy osprzęt grupy Shimano 105, mocne hydrauliczne hamulce tarczowe, sprawdzone siodełko Power Sport oraz wytrzymałe koła Axis Sport Disc wyposażone w szybkie opony Roadsport 35 mm z ochroną przed przebiciem.

  • Diverge ma wszystko, czego możesz wymagać od sprzętu służącego do odkrywania nowych tras, jazdy po szutrach, z sakwami i weekendowych wypadów. Rama z aluminium E5 Premium w wygodnej i dającej pewność w siodle geometrii Open Road wprost zachęca do poszukiwania przygód.
  • Geometrię Diverge można określić jako szosową wersję nowoczesnej geometrii szlakowej. Gwarantuje przewidywalność i radość z jazdy po dircie i kontrolowanych poślizgów w zakrętach, ale zachowuje sztywność maszyn wyścigowych. Główne zmiany w stosunku do poprzedniej wersji Diverge to o pół centymetra niżej umieszczony suport, bardziej pochylona główka ramy, krótsze dolne rury tylnego trójkąta i mniejszy rozstaw kół. A efekt? Sprzęt, który równie dobrze radzi sobie na szutrach i na szosie.
  • Z myślą o wybojach za dużych na szersze opony z niższym ciśnieniem powstał amortyzator Future Shock, który nie tylko wygładzi szlak, ale również zadba o przewidywalne reakcje roweru. Trik polega na tym, że po najechaniu na przeszkodę nie zmienia się rozstaw osi, więc pokonywanie ostrych zakrętów odbywa się bez nagłego odczucia podsterowności i utraty kontroli. Wersja zastosowana w Diverge oparta jest na działaniu sprężyny progresywnej, która lepiej się sprawdza w warunkach terenowych, gdzie twardsze zawieszenie jest niezbędne do pokonywania większych przeszkód.
SPECYFIKACJA ROWERU...
Rama
Specialized E5 Premium Aluminum, Future Shock Progressive suspension, 20mm of travel, threaded bottom bracket 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Widelec
Specialized FACT carbon, flat-mount disc, 12x100mm thru-axle
Przednie koło
Axis Sport Disc
Tylne koło
Axis Sport Disc
Dętki
Presta valve, 48mm
Przednia opona
Specialized Roadsport, 60TPI, wire bead, Flak Jacket protection, 700x35mm
Tylna opona
Specialized Roadsport, 60TPI, wire bead, Flak Jacket protection, 700x35mm
Mechanizm korbowy
Praxis Alba
Wieńce
48/32T
Suport
Praxis, Threaded bearings
Manetki
Shimano 105 hydraulic disc, ST-7025
Przednia przerzutka
Shimano 105, Braze-On
Tylna przerzutka
Shimano 105 R7000 GS, medium cage, 11-speed
Kaseta
Shimano 105, 11-speed, 11-34t
Łańcuch
KMC X11 EL, 11-speed
Przedni hamulec
Shimano 105 R7070, flat-mount hydraulic disc
Tylny hamulec
Shimano 105 R7070, flat-mount hydraulic disc
Kierownica
Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
Owijka
Specialized S-Wrap
Mostek
Specialized, 3D-forged alloy, 4-bolt, 7-degree rise
Siodło
Body Geometry Power Sport, steel rails
Sztyca
Alloy, 2-bolt Clamp, 12mm offset, 27.2mm, anti-corrosion hardware
Zacisk sztycy
Diverge rack-mount seat collar