Powrót

SZOSOWE CANNONDALE CAAD OPTIMO TIAGRA

3 999,00 PLN
4 899,00 PLN
Producent: CANNONDALE
Rocznik: 2017
Kolor: ZIELONY
Rozmiar: 56
SZOSOWE CANNONDALE CAAD OPTIMO TIAGRA
Opis produktu

Całkowicie nowy CAAD Optimo to doskonały powód, żeby zacząć - zacząć jeździć rowerem szosowym, inspirowanym najlepszym w swojej klasie CAAD12, od którego dziedziczy geometrię i iście sportowy charakter, ale kosztującym znacznie mniej.

SPECYFIKACJA

Kolor Acid Green w/ Anthracite - Matte (AGR)
Rozmiar 48,51,54,56,58,60
Rama CAAD Optimo, SmartForm C2 Alloy, SAVE
Widelec Cannondale Ultra, Carbon blades, 1-1/8" to 1-1/4" steerer
Korba FSA Omega, 50/34
Pedały Wellgo w/ Clip and Strap
Wkład suportu FSA Cartridge
Przerzutka tylna Shimano Tiagra
Przerzutka przednia Shimano Tiagra, 31.8 clamp
Manetki Shimano Tiagra
Kaseta Shimano HG500, 11-28, 10-speed
Łańcuch FSA CN-910, 10-speed
Hamulce Cannondale C4, dual pivot, cartridge pad
Dźwignie hamulcowe Shimano Tiagra
Obręcze RS 3.0, 28H Front, 32H Rear
Piasty Formula, RB-56 front, RB-5711 rear
Szprychy Stainless Steel, 15g
Opony Schwalbe Lugano, 700x25c
Kierownica Cannondale C4, 6061 Alloy, Compact
Mostek Cannondale C4, 31.8, 6 deg.
Stery FSA Integrated, 1-1/4" lower bearing, 25mm top cap
Siodło Cannondale Stage Ergo
Sztyca Cannondale C4, Alloy, 27.2mmx300mm
* Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny.
Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach.

» WYJĄTKOWA WYDAJNOŚĆ ALUMINIUM

Aluminiowa rama SmartForm C2 jest lżejsza i łatwiejsza do opanowania, niż konkurencyjne produkty w kategorii premium.

» GEOMETRIA ELITE RACE

CAAD Optimo posiada dokładnie taką samą geometrię, jak nasze wyścigowe CAAD12 i EVO, oferując ten sam, niezrównany sportowy charakter i precyzyjne prowadzenie.

» GŁADKA JAZDA Z SAVE

Rama posiada miejsca, w których zachodzi szczególna redukcja drgań, przez co CAAD Optimo prowadzi się pewniej i bardziej komfortowo.

» LEPSZE HAMULCE TO SZYBSZA JAZDA

Ramy CAAD Optimo kompatybilne z hamulcami tarczowymi zaprojektowano tak, by korzystały z nich w sposób maksymalny, dając nie tylko więcej mocy w hamulcach, lecz przedew wszystkim moc pod kontrolą, wtedy kiedy jej najbardziej potrzebujesz.