Powrót

ROWER SPECIALIZED TURBO LEVO EXPERT CAR BLK R.S'20

36 799,00 PLN
Producent: SPECIALIZED
Rocznik: 2020
Kolor: CARBON
Opis produktu

Czapki z głów panie i panowie - Turbo Levo Expert Carbon z przednim trójkątem z włókna węglowego jest leciutki jak piórko i świetnie czuje się w terenie za sprawą widelca FOX 36 z tłumieniem DPS.

OSTRE ZJAZDY. STROMA WSPINACZKA? NIE MA SPRAWY.

Turbo Levo jest kompletnym, progresywnym szlakowcem. Zastosowaliśmy w nim większy wysięg, zachowaliśmy krótkie dolne rury tylnego trójkąta i obniżyliśmy środek ciężkości. Następnie pochyliliśmy główkę ramy, by dać więcej pewności na zjazdach, oraz zmniejszyliśmy kąt rury podsiodłowej z myślą o efektywnej wspinaczce. Po prostu ideał.

WIĘKSZA MOC, WIĘKSZY ZASIĘG

Zastosowany w Levo silnik Specialized 2.1 zwiększa moc pedałowania o niewiarygodnych 410%. Bateria M2 sprawia, że nie musisz martwić się o zasięg. Z kolei aplikacja Mission Control App automatycznie zarządza baterią, dzięki czemu zawsze wystarczy Ci mocy do końca wycieczki. Większa moc. Większy zasięg. Więcej zabawy.

• Rama z karbonu/stopu M5 w konstrukcji Sidearm jest lekka i daje pełną kontrolę.

• Najmocniejszy i najpłynniej działający silnik na rynku.

• Widelec FOX 36 Performance z damperem FLOAT DPS ze skokiem 150 mm.

  • Jak udało nam się stworzyć takie cudo w cenie, która nie przyprawia o zawrót głowy? Połączyliśmy lekki przedni trójkąt z karbonu z tańszym tylnym z aluminium M5, dzięki czemu rower jest jednocześnie sztywny i reaktywny. Rower zaprojektowany z myślą o ostrej jeździe otrzymał nisko osadzony suport, długą rurę górną i bardzo krótkie dolne rury tylnego trójkąta. Kinematyka ramy jest gwarancją, że zawieszenie precyzyjnie wybiera małe nierówności, a równocześnie jest w stanie pochłaniać bez dobijania nawet największe wyboje.
  • Widelec FOX FLOAT DPS Performance to płynnie działające 150 mm skoku oraz trzypozycyjna regulacja tłumienia kompresji.
  • Widelec FOX 36 Performance to sterowność bez zbędnego przysiadania i płynna praca - z której 36-tka słynie - jak również łatwa trzypoziomowa regulacja tłumienia w trakcie jazdy.
  • Silnik Specialized 2.1 to szczyt techniki w zakresie wspomagania rowerów elektrycznych. Nowy silnik jest wydajniejszy, o 15 % mniejszy i o 11 % lżejszy od poprzednika. Ma również szereg cech niespotykanych w innych e-bikach, jak natychmiastowa reakcja na naciśnięcie na pedały, znakomite odprowadzanie ciepła, podwójny wolnobieg odłączający wspomaganie po osiągnięciu maksymalnej prędkości oraz cicha, płynna i stabilna praca nawet przy maksymalnej mocy.
  • Jednostka Turbo Connect Unit (w skrócie TCU) to coś więcej, niż tylko przycisk "włącz/wyłącz" - to prawdziwy mózg roweru. TCU pokazuje poziom naładowania baterii i tryb wspomagania. Łączy się również przez ANT+/Bluetooth® z opcjonalnym wyświetlaczem na kierownicy, gdzie dostępne są dane dziennej jazdy.
  • Pojemność nowej baterii Specialized serii M2 wynosi 700 Wh, co przekłada się na zwiększenie zasięgu aż o 40%. Bateria jest w pełni zintegrowana z ramą, a jej wyjęcie wymaga wyłącznie klucza imbusowego.
Rama
FACT 9m Carbon w/ M5 alloy rear triangle, 29 Trail Geometry, Integrated down tube battery, enclosed internal cable, Command Post routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 150mm of travel
Widelec
Fox 36 Performance, 150mm travel, Grip damper with 3 position micro adjust, 51mm offset
Amortyzator
FOX FLOAT DPS Performance, 3-position adjustment, 52.5x210mm, Rx Trail Tune
Przednia piasta
Specialized, sealed cartridge bearings, 15x110mm spacing, 28h
Tylna piasta
DT Swiss 360, 3-pawl design, SRAM XD driver body, 12mm thru-axle, 148mm spacing, 28h
Szprychy
DT Swiss Competition Race
Obręcze
Roval Traverse 29, hookless alloy, 30mm width, hand-built, 2Bliss Ready
Dętki
Standard, Presta valve
Przednia opona
Butcher, GRID casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29x2.6"
Tylna opona
Eliminator, BLCK DMND Casing, 2Bliss Ready, 29x2.3"
Mechanizm korbowy
Praxis, 2D cold-forged alloy, custom offset, 165mm
Wieńce
32T, custom steel
Manetki
SRAM S700, single-click lever
Tylna przerzutka
SRAM X1, 11-speed
Kaseta
SRAM XG-1175, 11-speed, 10-42t
Łańcuch
KMC X11ET, 11-speed w/ Missing Link™
Przedni hamulec
SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
Tylny hamulec
SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
Kierownica
Specialized Trail, 7050 alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 27mm rise, 780mm, 31.8mm clamp
Chwyty kierownicy
Specialized Sip grip, half-waffle, S/M: regular thickness, L/XL: XL thickness
Mostek
Specialized Trail, forged alloy, 4-bolt, 5mm rise, 40mm
Siodło
Bridge 155 S2, Bridge 143 S3/S4/S5, Hollow cr-mo rails
Sztyca
Command Post IRcc, 16-position micro-height adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SRL lever, 34.9mm, S: 130mm, M/L/XL: 160mm of travel
Zacisk sztycy
Specialized bolt-type, alloy, 38.6mm
Silnik
Specialized 2.1, custom Rx Trail-tuned motor, 250W nominal
UI/REMOTE
Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®
Bateria
Specialized M2-700, integrated battery w/rock guard, 700Wh
Ładowarka
Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug
WIRING HARNESS
Custom Specialized wiring harness