Powrót

ELEKTRYCZNE SPECIALIZED TURBO KENEVO EXPERT 6FATTIE

28 299,00 PLN
Producent: SPECIALIZED
Rocznik: 2018
Kolor: CZARNY
Rozmiar: S / M / L / XL
ELEKTRYCZNE SPECIALIZED TURBO KENEVO EXPERT 6FATTIE
Opis produktu

Kilkusetmetrowy zjazd w skalistym, technicznym terenie pozostaje na długo w pamięci - co najmniej tak długo, jak następująca po nim wspinaczka po niekończących się serpentynach. Podjazdy, choć nie podnoszą poziomu adrenaliny, są nieodłączną częścią treningu górala. Oczywiście nie mamy nic przeciwko wylewaniu siódmych potów by dostać się na wymarzony zjazd, ale chcieliśmy stworzyć sprzęt, w którym efektywna wspinaczka nie wyklucza dużego skoku zawieszenia - i tak powstał Turbo Kenevo 6Fattie.

Turbo Kenevo FSR to przede wszystkim wszystkie typowe cechy rasowego szlakowca, czyli duża rura górna gwarantująca kontrolę i idealne dopasowanie, sterowność dzięki krótkim dolnym rurom tylnego trójkąta oraz stabilność, będąca zasługą nisko osadzonego suportu. A kiedy dodamy do tego 180 milimetrów skoku przedniego i tylnego zawieszenia, otrzymamy rower gotowy na wszystko.

Rama z aluminium M5 została wyposażona w mocną i wydajną technologię Turbo ze zintegrowaną baterią i nowym silnikiem Turbo 1.3, dającym o 15% więcej mocy od poprzedniej wersji. Aby jazda była jak najefektywniejsza, silnik otrzymał regulację Rx Trail Tune, dzięki której płynnie i bezszelestnie wspomaga pedałowanie, ułatwiając podjazdy pod najbardziej strome stoki. Możliwość ustawienia siły wspomagania pozwala oszczędzać energię, a kiedy już zdecydujesz się z niej skorzystać, moc dostarczana jest natychmiastowo, ze stałym momentem w całym zakresie kadencji.

Bateria jest w pełni zintegrowana w rurze dolnej, a szybkie i bezproblemowe wyjmowanie ułatwia ładowanie i wymianę. Bateria o długim czasie wspomagania została, podobnie jak silnik, odpowiednio umiejscowiona z myślą o optymalnym wyważeniu ramy. Nowe standardy rozwoju rowerów szlakowych wyznacza aplikacja Mission Control App, która steruje działaniem technologii Turbo, zintegrowany wyświetlacz Trail Display pokazujący wszystkie istotne parametry jazdy, pilot Trail Remote, dzięki któremu zmiana trybu jest możliwa bez odrywania rąk od kierownicy oraz miernik mocy pokazujący stosunek pracy silnika i kolarza.

Osprzęt Turbo Kenevo FSR 6Fattie nie pozostawia wiele do życzenia - obejmuje amortyzator sprężynowy Öhlins TTX22M, widelec RockShox Lyrik ze skokiem 180 mm, grupę SRAM GX z jedną tarczą oraz ręcznie składane aluminiowe koła Roval. Zastosowanie kół 6Fattie poprawia stabilność eliminując zbaczanie z toru jazdy, znacząco zwiększa przyczepność i daje większą radość z jazdy po szlaku.

  • Rama ze skokiem 180 mm została zbudowana ze stopu M5 Premium Aluminum, który jest jednocześnie lekki, mocny i reaktywny. Konstrukcja ramy współgra z geometrią Trail 6Fattie i posiada typowe cechy szlakowca, jak nisko osadzony suport, duża rura górna i bardzo krótkie dolne rury tylnego trójkąta. Wszystkie linki, z linką sztycy Command Post IR włącznie, poprowadzono wewnątrz ramy, a bateria i silnik zintegrowane są z rurą dolną i zabezpieczone kutą klamrą.
  • Silnik Turbo 1.3 z regulacją Rx Trail został opracowany specjalnie dla modelu Kenevo i daje o 15 % więcej mocy oraz jest o wiele wydajniejszy w porównaniu z Turbo 1.2, podnosząc poprzeczkę dla rowerów ze wspomaganiem silnikiem elektrycznym. Ma również szereg cech niespotykanych w innych e-bikach, jak natychmiastowa reakcja na naciśnięcie na pedały, znakomite odprowadzanie ciepła, podwójny wolnobieg odłączający wspomaganie po osiągnięciu maksymalnej prędkości oraz cicha, płynna i stabilna praca nawet przy maksymalnej mocy.
  • Bateria Turbo M1-504 posiada zintegrowany wyświetlacz Trail Display oraz moduł ANT+/Bluetooth® łączący się z aplikacją Mission Control. Jej pojemność to 504 Wh, które udało nam się gustownie zintegrować z rurą dolną.

SPECYFIKACJA ROWERU...
Rama
Specialized M5 Premium Aluminum, 27.5 Trail Geometry, integrated down tube battery, enclosed internal cable and Command Post IR routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 180mm of travel
Widelec
RockShox Lyrik RCT3, 27.5", Solo Air, Boost 15x110mm, 35mm stanchions, 180mm of travel
Amortyzator
Öhlins TTX22M, Coil
Przednia piasta
Specialized, sealed cartridge bearings, 15x110mm spacing, 24h
Tylna piasta
Specialized, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 28h
Szprychy
DT Swiss, stainless
Obręcze
Roval Traverse 27.5, hookless alloy, 38mm inner width, tubeless ready, 24/28h
Dętki
27.5 x 2.3" / 3.0", 40mm Presta valve
Przednia opona
Butcher, GRID casing, Gripton compound, 2Bliss Ready, 27.5 x 2.8"
Tylna opona
Butcher, GRID casing, Gripton compound, 2Bliss Ready, 27.5 x 2.8"
Mechanizm korbowy
Custom alloy crankarms
Wieńce
Forged steel, 32T
Manetki
SRAM GX, one-click shift-lever
Tylna przerzutka
SRAM GX, long cage, 11-speed
Kaseta
SRAM PG-1130, 11-speed, 11-42t
Łańcuch
KMC X11ET, 11-speed w/ Missing Link™
Przedni hamulec
SRAM Code R, hydraulic disc, 200mm
Tylny hamulec
SRAM Code R, hydraulic disc, 200mm
Kierownica
Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 27mm rise, 780mm width
Chwyty kierownicy
Specialized Sip Grip, half-waffle, XS/S: regular thickness, M/XL: XL thickness
Mostek
Specialized Trail, 3D forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise
Siodło
Body Geometry Henge Comp, hollow Cr-Mo rails, 143mm
Sztyca
Command Post Wu, S/M: 125mm of travel, L/XL: 150mm, 34.9mm, 8mm offset
Silnik
Specialized 1.3, custom Rx Trail-tuned motor, 250W Nominal
UI/REMOTE
Trail Handlebar Remote, motor mode switch & walk-assist
Bateria
Specialized M1-504, integrated Trail Display, ANT+/Bluetooth® module, 504Wh, Mission Control App connectivity
Ładowarka
Custom charger, 42V4A with Rosenberger plug
WIRING HARNESS
Custom Specialized wiring harness
Pedały
Specialized Platform, Cr-Mo axle, PP-Body