CROSS / TREKING / MIEJSKI CANNONDALE BAD BOY 4

3 599,00 PLN
4 399,00 PLN
Producent: CANNONDALE
Rocznik: 2017
Kolor: SZARY
Rozmiar: M
CROSS / TREKING / MIEJSKI CANNONDALE BAD BOY 4
Opis produktu

W sezonie 2017 Bad Boy został przeprojektowany i jest jeszcze bardziej zadziorny. Bandycko elegancki, ubrany w przemyślane rozwiązania i uzbrojony w cechy służące do przetrwania w miejskiej dżungli. To nie jest twój typowy mieszczuch.

SPECYFIKACJA

Kolor Nearly Black w/ Charcoal Gray and 3M Reflective - Matte (BBQ)
Rozmiar S,M,L,XL
Rama New Bad Boy OPI, SmartForm C2 Alloy, integrated reflective bumper, BSA, 1-1/8" headtube
Widelec Lefty Rigid OPI, 1-1/8" steerer
Korba Prowheel 48/36/26
Pedały Bad Boy, composite with Kraton
Wkład suportu FSA cartridge, square taper
Przerzutka tylna Shimano Altus, 9-speed
Przerzutka przednia Shimano Altus, 34.9 clamp
Manetki Shimano Altus, 3x9-speed
Kaseta Sunrace, 11-32, 9-speed
Łańcuch KMC Z99, 9-speed
Hamulce Promax mechanical disc 160/160mm
Dźwignie hamulcowe Promax 4-finger alloy
Obręcze Bad Boy C2, 650b, double wall
Piasty Lefty 50 front, Formula Disc QR
Szprychy Stainless, 15g
Opony Schwalbe Kojak Performance, 650x35c
Kierownica Bad Boy, 6061 alloy, 31.8, 680mm x 18mm rise
Mostek Bad Boy, 6061 alloy, 31.8, 60mm
Stery FSA Cartridge Bearing
Siodło Fabric Scoop Sport
Sztyca Bad Boy Alloy, 31.6x350mm
* Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny.
Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach.

» STYL I EFEKTYWNOŚĆ

Oszałamiający wygląd idzie w parze ze sprawnością godną ulicznego wojownika.

» DAJ SIĘ ZAUWAŻYĆ

ZIntegrowane ze strukturą widelca Lefty LightPipe i sztycy światła LED zapewniają idealną stuprocentową na drodze, a dodatkowy odblaskowy rękaw na górnej rurze ramy ostrzega pojazdy nadjeżdżające z boku.

» DZIEL I RZĄDŹ

Dzięki sztywnemu bocznie amortyzatorowi Lefty, szerokim oponom i precyzyjnemu, bezbłędnemu sterowaniu, Bad Boy zdobywa ulice szturmem. Ty razem z nim.

» PRĘDKOŚĆ I KOMFORT

Szerokie opony z kołami 27,5 toczą się niezwykle gładko i lekko, dając zarazem dużo przyczepności w zakrętach i sporo amortyzacji na wyboistych szosach.